PURO Gelato Express na Letišti Václava Havla

Franchisa PURO Gelato

Sdílený, zmrzlinový a ryze český koncept Ľudmily Abrhám PURO Gelato nabízí, prostřednictvím master-franchisanta a licencovaného výrobce GELATOMAT s.r.o., čtyři modely partnerské spolupráce na různé obchodní úrovni. Dvanácti (12) partnerům z Česka a osmi (8) ze Slovenska nabízíme územní výrobně-obchodní exkluzivitu jednoho kraje dle geo-politického dělení země (např. kraj Královehradecký).  

 PURO.Factory

Výrobna zmrzlinových produktů dle konceptu PURO Gelato s obchodní exkluzivitou v rámci jednoho guvernerství (neplatí pro Prahu) v ideálním prostředí tzv. "shadow factory", již fungujícím (odděleném) výrobním provozu se sdíleným nájmem, zaměstnanci apod. a právem Prodeje vymraženého gelata dle koncepční ceníku třetím stranám.

  • licenční poplatek: 15.000 EUR
  • správní poplatek: 2% z měsíčního obratu   
  • franchisový poplatek: 2% z měsíčního obratu
  • národní marketingový poplatek: 1% z měsíčního obratu   

 

9-carpigiani-labo-xpl_p-vyrobnik-kopeckove-zmrzliny_main_thumbdFranchisant vyrábí originální gelato značky PURO a obchodně jej dodává třetím stranám v rámci vlastní exkluzivity kraje (PURO. Gelatariím a/ nebo PURO. Partnerům).

Obvyklá investice: 90.000 EUR (platí pro stroje a zařízení) + 50.000 EUR (chladící/ mrazící box, přípravna, myčka... stavební úpravy)

Personální náročnost: 2 zaměstnanci

Délka licence: 5 let + opce na dalších 5 let nebo

 

 PURO.Gelaterie

Výrobna zmrzlinových produktů dle konceptu PURO Gelato s obchodní exkluzivitou v rámci jednoho kraje (neplatí pro Prahu) v ideálním prostředí tzv. "shadow factory", již fungujícím (odděleném) výrobním provozu se sdíleným nájmem, zaměstnanci apod. a právem Prodeje vymraženého gelata dle koncepční ceníku třetím stranám.

  • licenční poplatek: 10.000 EUR
  • správní poplatek: 2% z měsíčního obratu   
  • franchosový poplatek: 2% z měsíčního obratu   
  • národní marketingový poplatek: 1% z obratu/ měsíc
  • lokální marketing - vlastní investice: nejméně 1% z obratu/ měsíc

 

purogelato-karlin        Franchisant provozuje vlastní gelaterii konceptu PURO Gelato.       

  •         Obvyklá investice: do 80.000 EUR
  •         Personální náročnost: 1-2 zaměstnanci
  •        
  •         Délka licence: 5 let + opce na dalších 5 let nebo * 1 rok bez opce
  •  

   

PURO.Season

Koncepční kiosek nebo food.truck se sezónním prodejem řemeslného a/ nebo točeného gelata.

  • licenční poplatek: 5.000 EUR
  • správní poplatek: 2% z měsíčního obratu  
  • franchisový poplatek: 2% z měsíčního obratu  
  • národní marketingový poplatek: 1% z obratu/ měsíc
  • lokální marketing - vlastní investice nejméně 1% z obratu/ měsíc

 

1694861547759        Franchisant prodává originální PURO Gelato v sezónním kiosku dle konceptu PURO Gelato.

  •         Obvyklá investice: do 30.000 EUR
  •         Personální náročnost: 1 zaměstnanec
  •         Délka licence: 5 let + opce na dalších 5 let nebo * 1 rok bez opce

 

 

PURO.Partner

Smluvní prodejce výrobků řady "PURO" s právem označení provozu originální grafikou "U NÁS PRODÁVÁME" (PURO Gelato, popř. PURO Gelato Express) za splněných (centrálně řízených) podmínek:

  • jednotná marketingová propagace produktů (kornout, áčko, vlajky apod.) 
    • koncepční ceník (Praha - střed, Praha, kraj, okres) 

    GELATOMAT s.r.o. propůjčí Partnerovi signifikantní a prezentativní prvky, popř. navrhne a zrealizuje grafiku uvnitř nebo vně partnerského provozu do výše investice 50%. 


     

    SPRÁVNÍ POPLATEK jako metodické řízení konceptu PURO Gelato

    1. součinnost při výstavbě výrobny/ provozovny/ kiosku
    2. tréninkový plán zaškolení franchisanta a jeho zaměstnanců
    3. zásobení surovinami/ produkty a obalového materiálu
    4. opakovaný trénink výroby a/ nebo prodeje
    5. interně-provozní kontroly kvality produktů
    6. obchodní rozvoj v rámci regionu 

     

    FRANCHISOVÝ POPLATEK

    1. udržitelnost a vývoj

     

    MARKETINGOVÝ  POPLATEK

    lokální marketing

    1. přímá podpora gelaterie nebo sezónního kiosku v dochozí vzdálenosti 350m od místa prodeje
    2. přechodné či trvalé lokální akce
    3. spolupráce 

    národní marketing

    1. mediální propagace konceptu PURO Gelato a PURO Gelato Express
    2. budování image a trvalá péče o veřejné vnímání konceptu na českém trhu

     

    Hledáme PURO.factory franchisanty

    Aby byl systém sdíleného podnikání výroby řemeslného gelata, dle konceptu PURO Gelato, dlouhodobě udržitelný, rozdělili jsme republiku na 5 guvernerských celků franchisy tak, aby byl zachován dosah 100 km poloměru obchodních aktivitSpráva konceptu dosáhne výrazného zefektivní řízení franchisové sítě prostřednictvím guvernerské rady a především... plánovaného pokrytí Česka do konce roku 2028.

    Doporučení GELATO.MATu, jakožto správce konceptu, je strategická výstavba výrobny (obvykle do 140tis. EUR = 3,5mil. Kč) v okresním městě na pomezí krajů, ve středobodě guvernérského území, důvodem nižší ceny fixních nákladů. 

    PURO Gelato GEALATO.MAT

    • Praha, Ústecký kraj a část kraje středočeského

    Mango.Factory - ve výstabě pro rok 2024

    • franchisa výroby s exklusivitou pro kraje: královéhradecký, pardubický a liberecký
    • doporučený středobod: Dvůr Králové nad Labem, Trutnov

    Jahoda.Factory

    • franchisa výroby s exklusivitou pro kraje: zlínský, olomoucký, moravskoslezský
    • doporučený středobod:  Valašské Meziříčí, Hranice

    Čokoláda.Factory

    • Franchisa výroby s exklusivitou pro kraje: jihomoravský a Vysočina
    • doporučený středobod:  Třebíč, Velké Meziříčí

    Rybíz.Factory

    • Franchisa výroby s exklusivitou pro kraje: jihočeský a (část) středočeský
    • doporučený středobod:  Písek, Tábor

    Pistácie.Factory

    • Franchisa výroby s exklusivitou pro kraje: plzeňský a karlovarský
    • doporučený středobod:  Plzeň 

    PURO.Mapa


     

    FRANCHISE IN THE WORLD

    PURO.Factory

    Production of gelato products according to the PURO Gelato concept with business exclusivity within one region in the ideal environment of the so-called "shadow factory", an already functioning (separate) production facility with shared rent, employees, etc. and the right to sell frozen gelato to third parties.

    • license fee: $15,000
    • franchise fee: 2% of monthly turnover
    • handling fee: 1% of monthly turnover
    • local marketing: own investment 1% of turnover/month

    The franchisee produces original PURO brand gelato and commercially supplies it to third parties under its own county exclusivity (PURO. Gelataria and/or PURO. Partners).

    Usual investment: EUR 90,000 (applicable to machinery and equipment) + EUR 50,000 (cooling/freezing box, preparation room, dishwasher... construction modifications)

    • license length: 5 years + option for another 5 years
    • investment: up to EUR 140,000

     

    Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

    Nevyplňujte toto pole: